Translate

štvrtok 20. februára 2014

Antistresová terapia

Kopí sa to. Len čakám, kedy vybuchne sopka. Mohla by som povedať, že je to problém za problémom, ale to by som klamala. Keď zazvonil mobil a ozvala sa mne veľmi blízka osoba, že sa sťahuje mimo Slovensko a či nechcem ísť bývať do bytu, kde o teraz bývala v podnájme ona, nejako mi nedošlo, že vlastne o dva týždne naozaj natrvalo odíde. A zrazu je to tu, v nedelu odchádza a ja z toho mám docela traumu. Ona tiež. Sme ako sestry, od útleho detstva na seba pútané, dorozumievace sa takmer telepatiou. Je to jej rozhodnutie, veď kto by nešiel za lepším? Mrzí ma hlavne to, že ja s tým nemôžem nič urobiť...

Iná mne veľmi blízka osoba má už päť rokov isté zdravotné problémy. Lekári sa zrazu rozhodli, že by sa to mohlo začať riešiť. Síce nikto z nich nestresuje, vraj to neni nič vážne, ale trošku mi to podráždilo nervy, keďže je tá osoba sluchovo postihnutá a ja musím po tých vyšetreniach chodiť s ňou. Aby som tlmočila. Dnes som teda mala voľno a chodili sme po lekárok jak také trajdy. Na priepustku som nazbierala tri razítka od troch rôznych lekárov, aby mi náš "milý" vedúci veril, že som nešla "za robotu" ale naozaj som bola potrebná. Najhoršie na tom je, že ani so zdravotným stavom mne blízkeho človeka nemôžem nič urobiť.

Na to, že pracujem vo fabrike vo výrobe pri páse ma moja práca baví a, verte či nie, aj napĺňa. Ako som si kedysi nášho vedúceho chválila aký je perfektný a ako ľudsky každému pracovníkovi vyjde v ústrety ak niečo potrebuje, teraz mám pocit, že som ho precenila. Začal sa totiž chovať ako najväčší "vriťolez"!! Vlastne netuším o čo mu v skutočnosti ide, ale ako držal s ľuďmi tak teraz drží s papalášmi. Keď príde ku nám do výroby, ani sa naň nepozerám a keď hej tak po ňom škaredo zazrem, nech vie na čom je. On sa tiež netvári milo keď si po ňom žiadam priepustku na celý deň, keď potrebujem ísť s blízkou osobou k lekárovi ako doprovod, ba naopak, dával mi najavo, že sa mu to nehodí (ale na to mu ja viete čo). A myslím, že už si uvedomil, že ma musí prvý pozdraviť on, pretože ja sa snažím čo najviac ignorovať, to je to najlepšie čo môžem urobim ak nechcem aby so mnou začal konverzovať. Dosť sa bojím toho, že to (pri mojej povahe) raz nevydržím a poriedne mu vytriem zrak, čo bude mať za následok, že ostanem nezamestnaná. Keď ho vidím, ako keby som videla Róberta Fic, tkú som si na toho človeka vytvorila averziu. A zase s tým nemôžem nič spraviť!!!

Keď som už tretí deň chodila v práci ako bez duše, prišiel za mnou kamarát-kolega, objal ma okolo ramien a spýtal sa čo ma trápi. Vôbec som si neuvedomila, že by to na mne mohlo byť vidno. Povedal mi, že je to veľmi vidno. Je to človek, ktorý rád chodí po lese. Sám. Vraj je to preňho antistresová terapia. Ako ma tam utešoval a hovoril mi dosť povzbudzujúce slová, napadla ma taká šialená vec. Po práci idem do lesa!!! Sama!!! Ako som si zaumienila tak som aj urobila...

Je zvlášne ísť do lesa, kde som chodila ako decko a zistiť, že tam tie cestičky už niesu. Za to tam boli iné cestičky a keby som mala čas tak sa po nich vyberiem. Zaujímalo by ma kde to všetko vedie. V lese nebolo ani živej duše, len konáre v korunách stromov s o seba ťukali a vŕzgali ako keby mi chceli čosi povedať.

Myslím, že ten minihríb je vidno dobre. Keď som ho zbadala, musela som ho vyfotiť
No a keď som zazrela toto, povedala som si "Fuj to čo je" :D
Strašne sa mi táto fotka páči...
Ako tak idem jednou z tých nových cestičiek, uvedomím si, že som v lese vlastne sama, dosť dlho (asi hodinu a pol) a predovšetkým som zašla trocha viac hlbšie do lesa než so pôvodne plánovala, tak som sa otočila na päte a išla domov. A viete čo? Bolo mi skvele!! Patrik veľmi dobre vie, prečo do lesa chodí často a rád a ja som rada za to, že som vôbec takého človeka mala tú môžnosť a česť spoznať!!

Budúci príspevok bude pozitívnejší, sľubujem!! Mám vo worde rozrobený tag 50 faktov o mne, no zatiaľ ma napadlo len faktov štrnásť :D
A vy čo poradíte? Čo robíte vtedy, keď máte pocit, že sa na vás všetko rúti a vy ani nestíhate vstrebávať všetky okolnosti? Prajem vám príjemný zvyšok večera :*

12 komentárov:

  1. Prechádzka po lese musela byť super. To už len ked vidim tie fotky, tak to na mňa pôsobí uvoľnene a antistresovo. Niekedy je toho veľa, ale treba myslieť pozitívne a veriť, že bude všetko dobré. S osôbkou, ktorá ti odchádza budeš určite v kontakte, takže ju nestrácaš a zober si to zase z tej stránky, že určite ju pôjdeš raz navštíviť a aspoň si urobíš výlet. Určite aj ona príde na návštevu a budete si vzácnejšie. Zo šéfa si nič nerob (vlastne veď ani nerobíš) a buď dalej sama sebou. Všetko bude určite dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Zuzka, ďakujem za krásne a povzbudzujúce slová. Ja sa snažím myslieť pozitívne, vlastne to mám v povahe, ale akosi to na mňa dolieha... Určite bude všetko dobré, tomu verím, len som sa potrebovala vyrozprávať :)

      Odstrániť
  2. taká prechádzka lesom musí byť skvelá.ja by som sa sama asi bála,pretože som paranoik :D ale z fotiek ide veľmi dobrá energia :))) aj keď sa ti zdá,že máš teraz ťažšie obdobie,hlavu hore! :) bude lepšie a ver, že aj toto,čo sa ti deje, je na niečo dobré :) držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ja som tiež paranoik, ale ked si raz niečo zaumienim, tak to musím vykonať, v tomto prípade prechádzku po lese. Ja som všeobecne pozitívn človek, takže verím že je to len také prechodné obdobie. Vlastne sa už cítim lepšie. Ďakujem za milé slová :)

      Odstrániť
  3. si silná uvidíš všetko to zvládneš každopádne držím palce nech ta tvoja blízka osoba vyzdravie a neboj sa aj keď ta druhá odchádza do zahraničia vždy tu bude a určite sa vráti aj ked len na dovolenku, a čo robíš za pásom? tie fotky z lesa su velmi prijemne ja by som sa asi bala sama isť po lese ale určite sa tam dosť človek ukludní:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem musieť, dnes sa so mnou prišla rozlúčiť. Budúci víkend ešte príde :) Pri páse robím kotle, niekto tomu vraví bojler... Ďakujem za povzbudenie Romi, z tvojho blogu viem, že aj ty si prekonala ťažšie obdobie a dúfam že je všetko ok :)

      Odstrániť
    2. mne sa už par krat stalo ale ked som bola na zakladnej že sa mi odsťahovali najlepšie kamaratky ale potom prišli druhé takže vždy nám život niečo nové ponúkne uvidiš:).. nikdy nie je tak zle aby nebolo ešte horšie tymto som sa riadila aj stale riadim.. citim sa dobre ale mam ešte niake liečenie jodom pred sebou takže uvidi sa bude to niečo nove zase premňa.. hlavne sa drž;) vždy su tu aj druhy ľudia ktorí ťa maju radi a sú tu s tebou:)

      Odstrániť
    3. Och!! No hlavne nech ti všetko dobre dopadne!! Áno, sú tu aj druhý a dávajú mi pocítiť že všetko bude dobré :) Držím sa a aj ty sa drž! A máš pravdu v tom že nikdy nieje tak zle aby nemohlo byť ešte horšie... :)

      Odstrániť
    4. Bude to ok musime len veriť. Aj ja ti prajem všetko len to najlepšie k meninkam veľa lásky, zdravia a nech sa Ti plnia sny.:)

      Odstrániť