Translate

utorok 15. apríla 2014

Lenivosť vo vzduchu...

Zdravím moje milé :) ... Mohol by mi niekto povedať, kto objednal toto počasie??? A včera tá vec čo sa nas nami prhnala a cez deň urobila tmu. Vyzeralo to na apokalypsu. Ešte že priletel Falco a všetko zachránil, to bolo jediné šťastie! Do pol hodiny bolo zase jasno... Aprílové počasie je naozaj vyčerpávajúce!
Túto fotku sm našla na fb u jedného známeho a musela som sa o ňu s vami podeliť! Vraj Falco... :D
Až tak vyčerpávajúce, že sa mi nič nechce :D Chcela som piecť zase niečo z kysnutého cesta, chodiť na prechádzky po lese, urobiť The power of make-up challenge, atď atď... no ale komu sa chce niečo robiť, keď vonku prší a človeka ako som ja chytá spanie? Zisťujem, že len papám. To by nebolo nič zvláštne, ale ja papám sladké a čokoládové a to sa u mňa nevidí často...
Samozrejme som to nezjedla naraz, viac ako polovica balenia ešte čaká, kedy si prestanem všímať Milu a Monte :D
V Bille som našla energeťák pre ženy. Grepfrujtový. Nechutil zle, no ja by som uvítala príchuť maliny. A predstavte si - ZASPALA som po ňom :D
Maminka sa zľutovala nad svojou lenivou dcérou a kdesi jej zase kúpila maliny. Jak ja ju ľúbim! A malinky tiež!
Možno to bude znieť dosť schizofrenicky, ale popri tom ako som chodila do práce a domov, jesť, spať a zas do práce, popri mojej lenivosti a jarnej únave či čo ma to pochytilo, som si v kuchyni na parapete stihla všimnúť čohosi. To čosi mi pripomínalo lístky mäty, ktoré sme v októbri na chate dávali do mojita. Trošku som tie lístky pošúchala medzi prstami a ovoňala. To by ste neverili, ona to fakt je mäta! Reku čo u nás v kuchyni na parapete robí mäta? Mamka to vysvetlila následovne. Bude leto, budeme chcieť na pitie niečo osviežujúce, urobíme si mojito :D Vravím že paráda mami, skvelé! Len moja milovaná mamička žiaľ ešte netuší, že ja mojito neľúbim a piť ho nebudem ani len náhodou :D
Pochváľte sa ako trávite posledné upršané dni vy? Ste ospalé a lenivé? Či naopak? Njaký nápad na prebratie? :D Budem vďačná za každý tip! Majte pohodový večer :) R

Opýtajte sa ma na ask.fm

8 komentárov:

  1. a u nas dneska čo bolo? ževraj snežilo... ked som sa rano zobudila akosi sa pozeram von oknom že niako to vizera vonku bielo ta obloha čo sneži? ale nenapadlo ma pozreť sa viac cez okno a potom mi mati hovori že ved snežilo no ako koniec a ja že čo som taka ospala tiež sa mi absolutne nič nechce..to je dobry energeťak ten ma asi opačny učinok preto sa vola asi divas pre ženy:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ako fakt? To už je čo za počasie? :D Bláznivý apríl! No to má byť akože prírodný energeťák, aspoň tak som to vyčítala z obalu, ale to spavé počasie bolo asi silnejšie :D

      Odstrániť
  2. Dnes mám už za sebou tretiu kávu, plno sladkosti a slaných tyčiniek. Kým Tebe sa keksy zvyšili, mne ostala prázdna skriňa. :-) No nie je to príjemné počasie, tu u nás šialene fúka po celý deň! Pokiaľ ide o energetické nápoje, tak tie som použila 2 x pri štátniciach a musím povedať, že som po nich bola ospalá, tak som učenie zabalila a ľahla do postele. A potom to prišlo, nemohla som zaspať a malá som také veľké oči, že dovidenia. :-) Našťastie ešte jarnú únavu veľmi nepociťujem. Maliny tie by som si dala a možno aj Mochitko :-) A čo na túto jarnú únavu? No neviem, zatancuj si :-D
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ok Kati, idem tancovať :D Ale asi až zajtra ráno, dnes už sa mi fakt vôbec nič nechce... Veru, ten vietor je taký strašne otravný a silný, že človek aj keď nemá 20 kíl ide odletieť. Keksy mi môžno zvýšili, ale tá spotreba Mile a Anity, Monte a detskej výživy (už neviem čo by som jedla) :D a potom zalomiť... Asi si fakt naordinujem tanec, a môj muž tiež!! A pokial ide o energeťáky, radšej dám prednosť káve, aj keby som ju mala piť trikrát denne :)

      Odstrániť
  3. Úplně cítím přes tu fotku chuť čerstvých malin,mňam.

    OdpovedaťOdstrániť