Translate

nedeľa 27. apríla 2014

Perinový tag

Ahoj moje milé :) Dnes som si pre vás pripravila rýchlu tagovku, ktorá sa volá "v perinách". Už dlhšie mi otázky z tohto tagu driemali vo worde a keďže ma Henriett nominovala, tak som privolila a konečne odpovedala. Týmto Henriett ďakujem za nomináciu a poďme na to :)

1.       Bez čoho neodchádzaš do postele?
Tri mesiace späť by som povedala, že do postele neodchádzam bez gumičky vo vlasoch, ale teraz, keď mám vlásky o veľký kusisko skrátené (asi 10-12cm), tak už mi pri spaní nezavadzajú. Teraz musím mať pri sebe balzam na pery, ale ten musím mať pri sebe stále, tak neviem či sa to počíta...


2.       Zvodné sansoussi alebo pohodlné pyžamo?
Heh, vzhľadom k tomu, že netuším čo je to sansoussi a gúgl mi ho nevyhľadal (!), tak si asi vyberiem pyžamo, respektíve tričko, kraťasky a hlavne PONOŽKY!

3.       Kniha?
Kedysi som pred spaním čítala knihy aj do druhej tretej do rána, dnes som rada, keď sa do tej postele konečne dostanem...
Každopádne teraz čítam túto vecičku od Haliny, super kniha! Pred spaním ale nečítam.


4.       Kozmetický rituál?
Odlíčiť sa, umyť zúbky, dočistiť sa pleťovou vodou, nakrémovať, nabalzamovať pery, natrieť ruky a spinkať
Veľa blogeriek ma na tento krém na ruky namotávalo až som si ho proste musela kúpiť! Je naozaj úžasný!!


5.       Pohár niečoho dobrého pred spaním?
Jedine tak vodu, ale aj to málokedy.


6.       Chrápeš?
Vraj nie, ale už mi pár ľudí povedalo, že hlasno dýcham teda funím :D a smejem sa nahlas zo sna...

7.       Raňajky do postele?
Bejvávalo... Bolo to ešte na strednej, keď mi mamka každý víkend priniesla vedľa postele raňajky a ja ako som sa zobudila som nemusela nič riešiť a proste som sa napapala.

A keďže ja som veľký fanda tagov a veľmi veľmi rada ich čítam, tak som zablúdila aj na Natálkin blog, ktorá tento tag obohatila ešte o dve otázky. Ja si ich teraz požičiam a zodpoviem a len dúfam že sa Natálka nenahnevá že čórujem :)

- Koľko hodín spíš?
Keď mám rannú, tak päť či šesť hodín, niekedy aj štyri, podľa toho kedy idem spať. Keď mám poobednú tak aj desať hodín :D a cez víkend ako kedy, ale určite dávam nejakých osem hodín.

-Aký zaujímavý či strašidelný sen sa ti sníval naposledy?
Och! Snívalo sa mi, že moja mŕtva babka ožila a išla mi za niečo vynadať. Ja som jej išla odpapuľovať a schytala som facku ako decko... Proste trapas tie moje sny niekedy :D

Robili ste už tento tag? Poprosím link :) Majte krásny zvyšok nedele a do nového týždňa vykročte s úsmevom na tvári :) R

Opýtajte sa ma na ask.fm

10 komentárov:

  1. Super!!! Já jsem tento TAG také dělala: http://www.kajahasidea.blogspot.cz/2014/04/tag-v-perinach.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. včera som ti ho čitala len sami akosi nechcelo písať ta moja lenivosť:)) ale už by som aj ja niekedey mohla si spraviť nejaky tag som dlho nerobila:)) ten balzam som si nedavno kupila ale ešte som ho nenačala:)) ja si pred spanim ked mam take mastnejšie vlasy už zapletiem ale gumička by asi tlačila nie?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sa ti teraz pochválim, že ten balzám som asi o dve hodiny niekde vytrepala a ani za toho boha ho neviem nájsť :D Je pravda, že si dlho nerobila žiadny tag, mohla by si nejaký urobiť, ja si rada prečítam :)

      Odstrániť
  3. Romča, výborný tag, rada čítam čosi o Tebe, S tebou sa určite človek nenudí, že? :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka :) No, ak mám odpovedať, tak neni dávno mi jeden kamarát povedal že som fest "týpek" :D tak snáď sa to so mnou vydržať dá :D

      Odstrániť
  4. Ja som pisala ze ten krem je super :) Inak Romča!! vlasy by mali byť v noci rozpustené lebo sa inak lámu :) ja som kedysi spávala tiež v gumičke a trvalo to kým som si zvykla ale teraz by som už s gumičkou nezaspala :) a ponožky v noci musia byť :) u mňa aj v egypte :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, viem že sa nemá chodiť spať s gumičkou vo vlasoch ale ono ma to vtedy tak hnevalo, keď som sa chcela otočiť na druhú stranu, vlasy pod ramenom a škubla som hlavou tak že som si myslela že som si ju odtrhla... Ale teraz ako rastú si zvykám bez gumičky :)

      Odstrániť
  5. Jejo, perinkový TAG!:-) A odpadnem - presne tento balzam od Alverde mám aj ja :D a používam ho pred spaním takmer každý večer!:-) No a bod č. 6 o funení je najmilší. :D A že sa smeješ zo sna, tomu som ochotná veriť, ty si proste veselý "týpek"!:-)) No a o šialených snoch by sme sa mohli dlho rozprávať...;-) Tak nech sa ti dnes sníva niečo pekné! (napríklad o zajačikoch:-) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejo, Lusy!! :) Tento balzam od Alverde kupujem skoro pravidelne, musí byť, ja a Alverde sme skoro ako dvojičky :D A tie divné sny... v poslednej dobe by som z nich zostavila sci-fi seriál :D Ok moja milá Lusy, idem snívať (o zajačikoch a možno aj o retro škrobenke :) )

      Odstrániť