Translate

utorok 6. mája 2014

Happy!!!

Zdravím vás moje milé, želám krásny (momentálne slnečný) utorok :)

Neviem či ste to niekedy zažili aj vy. Že sa na niečo veľmi veľmi tešíte a nakoniec to aj tak padne. Toto sa stalo mne resp. malo sa mi to stať tento víkend. Moja nadovšetko milovaná sesternica (takmer sestra) Monička mala konečne po mesiaci prísť z Rakúska na Slovensko. Písali sme si na googli asi dvakrát do týždňa jelikož ona je pracovne dosť vyťažená a oznámila mi, že by mohli cez víkend prísť. Ja som bola natešená ako malé dieťa, no keď mi v piatok napísala, že asi neprídu, moja nálada klesla na bod mrazu. Dohodla som sa teda s kamarátkou Ivonkou, že si večer pôjdeme niekde sadnúť. Nejakým mne neznámym spôsobom som presvedčila môjho chlapa aby išiel s nami, tak sme teda objednali džusík, nejakú tú štamprlku a debatovali sme o sto tristo. Zrazu mi zvoní mobil. Môj milý mi vraví "Zdvihni to, to bude určite Monika!!" a ja že "Pochybujem, šak tá je furt v Rakúsku" ... kuknem na telefón a fakt!! Moja milovaná Monička mi svietila na displeji a dokonca volala zo svojho slovenského čísla!! Natešená zdvihnem a zo slúchadla sa ozve "Do frasa Romi, kde trčíš?! Ja tu zvoním všetkými možnými našimi tajnými spôsobmi a nikto nič. Stojím tu jak idiot, v každej ruke jednu plnú igelitku s mrte vecami a ty si niekde žašitá!!" :D No proste moja Monča :D Samozrejme že keď mi takto "nadávala" tak sa chechúňala na celé kolo a som si istá, že všetci susedia vedeli, že Romči prišla Monča. Keď za mnou prišla k baru, kde sme práve boli, som vyšla von a tak ju vystískala (aj ona mňa), že sme lapali dych. A to by nebola Monča keby ma niečim neprekvapila. Podala mi ruku a zablahoželala mi k narodeninám. Vraj "Dúfam, že som prvá" No bodaj by si nebola, keď mi podávaš ruku deväť dní dopredu :D A aby toho nebolo málo, keď ma moja milá Monča išla včera odviesť do práce na poobednú, pokazilo sa nám auto a ja už som myslela, že budem musieť do práce zavolať, že prídem neskôr. Našťastie Monča zavolala svojmu šikovnému milému a ten nám pomohol takou rýchlosťou, že som v práci bola ešte skôr než autobusom. S Monikou sa proste človek nenudí a je naozaj dosť vidno, že sme rodina. Je vám, moje milé, dúfam jasné, že sme sa od seba celý víkend neodlepili, dokonca som u nich zo soboty na nedeľu prespala. Týmto chcem len povedať, že som tento víkend bola taká šťastná, že človek by ani neveril :)

Mám potrebu sa s vami podeliť o túto radosť a aj sa vám pochváliť, čo za vecičky mi tá moja takmer sestra priniesla.

Začala by som tyrkysovými náušnicami, ktoré včera v práci pochválilo toľko ženských, že som z toho bola paf! To bude asi tým, že ja do práce nosím väčšinou zapichovačky a nie takéto vysačky :D

Kefa, ktorá mi doma chýbala a sponky, ktoré keď si kúpim o dva týždne nemám ani jednu :D

Laky neznámej značky, všetky metalické, už sa na ne teším! A obzvlášť som zvedavá na ten svetlý žltý od Astoru bo moc dievčat laky od tejto značky nemusí a ja tiež v drogériách stojany Astor ignorujem...

Šampón a kondicionér Elida. Netuším, o čo tu ide, ale ak bude záujem a ja ich vyskúšam, tak o nich niečo málo napíšem

 Nádherné tričko. Monička vie, čo má Romanka rada :)

Klieští na riasy neni nikdy dosť (aspoň v mojom prípade) a holítko

No a na záver niečo, čoho sa neviem dočkať až si to vylejem na hlavu!! Keď som v igelitke vyhrabala túto farbu tak som skoro odpadla - od radosti!! Tu u nás v okolí som nič také nevedela zohnať a z netu sa mi objednávať nechcelo. Mám v pláne si ju na hlavu vyliať asi o dva týždne, tak potom sa vyfotím a strčím svoju fialovú hlávku na blog. Som strašne zvedavá ako to chytne! :)

Ako ste strávili tento víkend vy? Pochválte sa :) Želám vám krásny deň, ja za chvíľu frčím do práce...

Opýtajte sa ma na ask.fm

13 komentárov:

  1. ahoj, máš moc hezký blog!:) právě u mě probíhá giveaway, budu ráda, když se také zapojíš:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej normalne si mi zlepsila naladu! tak super naladeny clanok! A jak to ze sesterka potom mohla? Ci to bolo len aby ta prekvapila ked hovorila ze nedojde? ale to je parada! take prekvapka su najlepsie! A potom tu fialovu nezabudni poriadne zdokumentovat som neskutocne zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vraj sa rozhodli na poslednú chvíľu v piatok večer, že v sobotu prídu, aspoň som to tak pochopila :D Teda prekvapko to bolo riadne a veľmi príjemné :) Na tú farbu som sama zvedavá, určite o nej ešte napíšem :)

      Odstrániť
  3. :D pecka, nakoniec vsetko dobre dopadlo. Inak na tu kozmetiku som zvedava, takze sa tesim sa recenzie ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som na tú kozmetiku zvedavá, určite dám vedieť :)

      Odstrániť
  4. no teeda takže ťa nakoniec prekvapila pekne viem si predstaviť tu radost:)) som zvedava na tu farbu potom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno prekvapila ma a tiež veľmi potešila :) Na tú farbu sú zvedavý úplne všetci aj u nás doma :D

      Odstrániť
  5. Vidíš, nakoniec z toho bolo krásne prekvapenie. Už si ani nečakala a zrazu Tvoja sesternica predsa ukázala. Viem si predstaviť Tvoju radosť, je to dosť znateľné z Tvojho písania. :-) Inak fakt kopec darčekov, ale tá farba, to je niečo extra. Som zvedavá na výsledok. Teším sa spolu s Tebou moja milá Romča.
    Pekný deň Ti prajem
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, milá Katka. Na farbu som zvedavá tiež, len dúfam že výsledok bude publikovateľný :D

      Odstrániť
  6. Chcela by som vidiet ako chyti ta farba :) a pacia sa mi nausky :)

    inak som ta nominovala na liebster award u mna na blogu tak bude rada ak sa prides pozriet :)
    http://beautybubblesk.blogspot.sk/2014/07/liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mrkni tu http://ariannegoldphoenix.blogspot.sk/2014/06/purple-punk.html?showComment=1407016139207#c9202121869491719108
      Aj ja určite mrknem, vďaka za nomináciu :)

      Odstrániť