Translate

streda 4. marca 2020

Len tak si dať pohár vína...

... a ísť čítať vaše blogy. Najnovšie články. Zistiť, že sú ľudia, ktorí stále pridávajú články na blog, je príjemné. Aby sme sa chápali, mám dovolenku (od pondelka 2.3. do pondelka 9.3.) a už teraz v stredu, čiže tretí deň, ma žerú mrle. Pondelok a utorok som strávila s metlou a vysávačom, do toho nám romanticky vrčala práčka a moje prachom zapadnuté čistiace prostriedky si tiež prišli na svoje. Konečne jem jedlo, ktoré je uvarené doma. No dobre, ale čo zajtra? A pozajtra? Ja stále dúfam že moja vedúca bude ku mne milosrdná a zavolá ma v priebehu týždňa do práce. Vždy to tak je. Vždy keď si myslím, že budem mať voľno, tak ho vlastne nemám. Prečo mám taký divný pocit, že teraz si to musím doma odsedieť? Nuž... Keďže ma youtube prestáva baviť, tak čítam blogy. Na niektorých je to vlastne nemenné, na niektorých sú zaujímavé novinky a niektoré blogy, ktoré som v minulosti čítala vždy ako prvé a moje komentáre tam boli ako doma, sú rok, dva, tri, štyri "opustené" a "nefunkčné" a ... Babi moje, žijete? 

Ten zvláštny pocit, keď si chceš naliať druhý pohár vína a zistíš, že VÍNO DOŠLO 😨

2 komentáre:

  1. Ahoj... no žijeme :-) len na blog už nie je vela času - dieta, práca, povinnosti atd. Teraz má človek chvílu čas spomalit, tak konečne aj čosi píšem. A konečne aj čítam a komentujem iné blogy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj Zuzi, nemáš predstavu, ako ma tvoj koment potešil. Chápem, že ludia majú svoje rodiny a treba sa im aj venovať, no som rada, že si sa ozvala :)

      Odstrániť