Translate

pondelok 16. septembra 2013

Nákup v dm-ku


Ahoj :) Tak zase raz som moju obľúbenú dm drogériu nemohla len tak ignorovať a vliezla som do vnútra. Pôvodne som si šla pre púder od Miss Sporty so clear, ale ten tam už dlho dlho nemajú... Tam, kde tieto púdre bývajú je prázdno. Rozhodla som sa teda vyskúšať niečo nové. Stále som pokukovala po vecičkách od Alverde bo od nich som zatial nič nevyskúšala a dnes bol ten srávny čas volanie tejto značky poslúchnuť a kúpiť si niečo, čiže kompaktný púder od Alverde za 4,69€.

Ako som s tam tak prechádzala, spomenula som si aj na to, že si už dlho chcem kúpiť nejaký rúž. Nakoniec som si priniesla tri!! :D Jeden od Rimmel za 2,49€ (wow), druhý od Miss Sporty za 0,99€ a tretí som pri pokladni dostala grátis k púdru.
Rimmel Moisture Renew Lipstick - 220 Heather Shimmer

Miss Sporty Perfect Color Lipstick - 119 Lovely

Alverde - 124 Beutiful Mauve




Oni tie rúže si vlastne sú dosť podobné, no niesú úplne rovnaké..


A aby som nezabudla, vždy keď mám poobednú, kolegovci mi väčšinou okolo nejakej ôsmej hodiny vravievajú, že mám strašne červené oči, že vyzerám veľmi unavene. Raz som si v nejakom časopise čítala, že takýmto "príznakom" pomáha bledo modrá alebo bledo zelená ceruzka na oči. Som zvedavá, či to zaberie, kúpila som si totiž kajalovú bledo modrú ceruzku na oči od Miss Sporty za 1,19€...



A keď už som bola taká nažhavená nakupovať, vzala som so sebou priateľa a vybrali sme sa do baltipu. Dlho som básnila o "štamprlíkoch", u nás totiž akosi žiadne až do dnes neboli a konečne som si ich kúpila. Aspoň máme z čoho piť :D
 Ja len dúfam, že sa vám príspevok páči a prepáčite mi znova a znova zlú kvalitu fotiek :*

2 komentáre: