Translate

pondelok 14. októbra 2013

Garnier Skin Naturals Essentials Sensitive

Zdravím vás všetkých :) Dnes som sa rozhodla, že napíšem o týchto dvoch fešákoch. Používam ich už dlho a som s nimi nadmieru spokojná. Sú to Upokojujúci odličovač 2 v 1, čo je dvojfázový odličovač vodeodolného makeupu a druhý resp. druhá je Upokojujúca vitamínová pleťová voda, ktorá parádne dočistí zvyšky. Najprv som používala len pleťovú vodu bo som nepoužívala make-up na tvár a prišlo mi zbytočné kupovať aj nejaký odličovač. Používala som len vodeodolnú špirálu a balzam na pery. Do práce sa mi nejako extra maľovať nechcelo. No len po čase ma prestalo baviť dávať si vodeodolnú špirálu z rias takým spôsobom, že som ich nechtami odlupovala, skoro až trhala... jednoducho som k mojim mihalniciam bola dosť nepriateľská. Raz som snorila v izbe mojej mamky a našla som tento odličovač vodeodolného makeupu. Skúsila som s ním odlíčiť tú moju špirálu (Dermacol Volume Mania Mascara Waterproof) a bola som nadšená. Nič také, ako podráždené oči sa nekonalo a ja som ju mamke takmer znárodnila. Mamka bola potom taká dobrá, že mi asi o týždeň kúpila tento odličovač celý len pre mňa (to bude asi tým, že som jej ho každý večer kradla :D) a používam ho cez týždeň pravidelne, pretože okrem toho, že si na riasi tlápem vodeodolnú špirálu, som začala používať aj make-up na tvár. Veď prečo nie, keď mám odličovač? Keď si odličujem oči tak potom zbehnem aj po celej tvári, opláchnem, bo je dosť mastný pochopitelne a doodličujem pleťovou vodou, ktorá sa mi zapáčila už v drogérii, keď som ju prvý raz videla a prečítala si zloženie. Ok sú aj iné vody, ktoré majú oveľa lepšie zloženie, ale s touto to bola láska na prvý dotyk... Žiadne svrbenie ani podráždenie. A dosť oneskorene som si všimla, že oba produkty sú vhodné na citlivú pleť. Veď sensitive predsa :D Super... Myslím, že tieto moje dve srdcovky tak skoro nevymením. ;) Veľmi rada by som vyskúšala samozrejme aj iné pleťové vody, len sa bojím, že m i už nijaká nesadne tak, ako táto...
dvojfázový odličovač

Vitamínová pleťová voda



Obrázky sú reklamné, bo z tých mojich nekvalitných fotiek toho asi veľa neuvidíte...
 
A vy čo používate na odlíčenie nie len vodeodolného makeupu? Máte aj vy nejakú srdcovku alebo obmieňate? Chcete niečo odporúčiť alebo naopak je niečo, čo by ste naozaj neodporúčali? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch...

2 komentáre:

  1. Veľmi mám rada značku Garnier :) no vačšinou sa odlíčujem iba vodou a vlhčenými vreckovkami ..špirálu dávam dole obyčajným krémom- niveou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám v pláne sa skúsiť odlíčiť aj vhčenými vreckovkami (kúpila mi ich priatelova mamka), ale to len vtedy ked nebudem mať vodeodolnú špirálu (čo sa stane neviem kedy :D ). Hehe no a čo, šak aj krém nivea má čosi do seba :D Ktosi z môjho okolia ten krém tiež používal ako odličovač, no už neviem kto... Ako sa vraví: sto ludí sto chutí... :)

      Odstrániť