Translate

štvrtok 17. októbra 2013

Melír po sto rokoch

Ahoj všetci :) Dnes som bola konečne u kaderníčky, ono to už bolo naozaj nutné bo to vyblednuté čo som mala na vlasoch bolo strašné. Rozhodl som sa po šiestich rokoch opäť pre melír a myslím, že to bola dobrá volba. Som s finišom maximálne spokojná. Na fotkách to možno tak nevyzerá, ale moje vlasy sú teraz krásne akoby presvietené slnkom, ktoré už v tomto období často nevidno. Ako sa poznám tak sa určite znova vrátim k mojej oblúbenej ryšavej, no nejakú dobu vydržím takto...

Nezvyknem sa fotiť v zrkadle, najmä keď je to zrkadlo zapatlané :D ale inak to akosi nešlo...

Vlastne som dnes vôbec nemala v pláne niečo na blog pridávať, ale ked môže Lenka môžem aj ja :D Človek by povedal, že sa po nej opičím a pridávam to čo iné blogerky. Asi áno. Ale niesme tu náhodou na to aby sme jedna druhú inšpirovali? Okrem toho som taká spokojná, že mi nedá sa nepochváliť :D
Ako sa páčim? :) Máte skúsenosti s maličkosťou, ktorá vás nadchla tak ako mňa dnes moje nové vlasy? Pochválte sa aj vy...

6 komentárov: