Translate

nedeľa 6. októbra 2013

This or that tag

Čauko :) Na iných blogoch som našla tag this or that a velmi sa mi pozdáva. Tak reku že aj ja teda taký tag spravím. Zistila som síce, že už neni nejako aktuálny, ale aj tak... Tu je :D

Make up:
Lícenka alebo bronzer? ..Určite lícenka
Lesk na pery alebo rúž? ..Rúž
Linka alebo špirála? ..Keďže ja s linkou som neni kamoš a bez špiráli by som vyzerala ako idiot aj keby som tú linku mala dokonalú, tak určite špirála... VODEODOLNÁ!!!!!
Make-up alebo korektor? .. PÚDER!!!!!
Neutrálne alebo farebné očné tiene? ..Určite oboje, ale keď si mám teda vybrať tak asi farebné.
Tuhé alebo sypké očné tiene? ..Normálne tuhé, sypké som vždy mala všade, kde by nemali byť len nie na očiach... :D
Štetce alebo špongie? ..Skôr prsty.. ale keď si teda už mám vybrť tak štetce

Nechty:
Dlhé alebo krátke? ..Dlhé
Gélové alebo prirodzené? ..Prirodzené. Mala som už aj gélové a bola som s nimi spokojná, ale myslím, že už stačilo.
Svetlé alebo tmavé? ..To mi je šumák, hlavne nech sú výrazné.
S ozdôbkami alebo bez? ..S ozdôbkami... ale mne sa s tým velmi piplať nechce :D

Telo:
Parfum alebo telový sprej? ..Sprej
Telové mlieko alebo telové maslo? ..Šľahané bambucké maslo ... ach!!
Sprchovací gél alebo mydlo? ..Oboje (?) Ak je mydlo prírodné a ručne robené, oželiem aj gél od Avonu...

Móda:
Rifle alebo tepláky? ..Tepláky doma, vonku rifle... logicky :D
Dlhý alebo krátky rukáv? ..Najlepšie žiadny :D
Šaty alebo sukňa? ..Šaty
Šatky alebo klobúky? ..Šiltovky!!
Náhrdelník alebo náramok? ..V poslednej dobe som prišla na chuť náramkom...
Opätky alebo nízke topánky? ..Tenisky :)
Bunda alebo mikina? ..Mikina

Vlasy:
Kučeravé alebo rovné? ..Kučeravé
Drdol alebo cop? ..Cop
Lak alebo gél? ..Lak
Dlhé alebo krátke? ..Dlhéééé
Svetlé alebo tmavé? ..Vo všeobecnosti skôr svetlé, ale ja zostanem pri mojej ryšavej ;)

Náhodné:
Slnko alebo dážď? ..Slnko!!
Leto alebo zima? ..Leto!!
Jar alebo jeseň? ..Jeseň
Čokoláda alebo vanilka? ..Vanilka.. Čokoládu nepapám, nemusím ju

Dúfam, že sa tag páči. Dajte mi do komentu odkaz na váš tag this or that ak ste ho robili, rada si ho prečítam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára