Translate

utorok 29. októbra 2013

Zobudená...

Srdečne zdravím všetkých, ktorý sem zablúdili :)

Som dnes prišla z práce domov a hned ako som za sebou zabuchla dvere, vykríknem do luftu: Mne stojí blog!!! Naozaj je možné, že si človek niečo založí a potom na to zabudne? Áno, som toho dôkaz :D Je to dosť zaujímavé bo na blogger chodím takmer pravidelne. Možno je to aj tým počasím. A možno mám len lenivú. A možno s mi len nechce nič fotiť, čo je tiež zaujímavé, bo ja fotím rada, často a všetko. A preto som konečne vzala do ruky mobil, ktorý má ne svedomí tieto nekvalitné fotky, ale na to si tých pár ludí snáď stihlo zvyknúť :D

Len včera som bola v dm-ku a kúpila si šampón. Je to Lavera Hair Citrónový šampón pre mastné vlasy a časté umývanie. Bol v dopredaji za 2,29€. Ešte som ho nestihla použiť, tak neviem povedať aký je. Jedno ale viem určite a to je že naozaj zle vonia :D ale strašne... Cítiť tam citrón a ...ja neviem... tvaroh (?) Celkovo mi tá aróma pripomína citrónový krém do zákuskov a ten ja nelúbim. Uvidíme, akú službu mi urobí v sprche.


Samozrejme som dnes tiež neodolala a išla do dm-ky znova. Reku potrebujem nejaký púder, ktorý ked si dám na tvár, tak nebudem vyzerať jak chorá. Stále totiž používam tie najbledšie púdre aké možno dostať a už ma prestáva baviť byť stále taká svetlá. Síce mi to môže byť ukradnuté bo ja som taká bledula od prírody, ale už bolo tej bledosti dosť. Kúpila som si od Essence kompaktný púder odtieň č.2 a stál ma okolo troch či štyroch eur (nepamätám sa). Dúfam, že sa mi s ním podarí chytiť zdravšiu farbu :)

A konečne som sa dokopala kúpiť si nejaké krémiky. Do teraz som sa mazala samými vzorkami a vždy som lamentovala, že chcem nový krém. Kúpila som hneď dva, jeden denný a jeden nočný, oba sú od Alverde z radu Sensitiv. Denný ma stál 3€ a nočný 3,60€. Som na ne velmi zvedavá, ešte som ich neskúšala keďže sú úplne nové.

Má niekto z vás skúsenosti s Laverou a Alverde? Poprípade s niečim iným, treba so Sante, Logona či Weleda? :)

6 komentárov:

  1. Podla mna si nakupila dobre, obe su prirodne a ludia ich celkom oblubuju :)

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, prírodnú kozmetiku lúbim :)
      Ó, tak to sa idem hneď mrknúť !!!

      Odstrániť
  2. Taky se mi Tvůj nákup moc líbí a jsem zvědavá jaké ty věcičky nakonec jsou :)
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite bude ďalší príspevok, len čo tie vecičky trocha viac prevetrám. Velká vďaka :)

      Odstrániť
  3. pudry od essence moc ráda nemám, ale třeba tobě vyhovovat bude :)
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale môže byť... aspoň nevyzerám jak smrť :D len mi tak príde ako keby počas dňa vyprchával z tváre, či ako by som to povedala...

      Odstrániť